X
تبلیغات
از مراکز خرید و سوپرمارکت ها: بازدید غیرممکن است

سفر آنلاین

از مراکز خرید و سوپرمارکت ها: بازدید غیرممکن است

وقتی بیشتر مردم مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خود را مقفل و باز محدود می کنند و پيدا كردن نقاط و غيرواقعي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. تو پاریس ما برفراز لوور و حصار ایفل می رویم. تو آمستردام، پاچپله ون گوگ را می بینیم. تو نیویورک، میدان تایمز. در سیدنی، خانه اپرا. درون پرو، ماچو پیکو. درون بانکوک، کاخ بزرگ. من وايشان این ایده را دریافت می کنید. در اكنون حاضر، نشان بزرگ برای یک دلیل كاپيتان است. آنها استثنايي هستند لحظه ها دلچسب هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و قيمتي باشند، اما ارزش بازدید را دارند.


دیدنی های استانبول
هر گاه دوباره يافتن و گم كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، واحد وزن تمایل فراز پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو خیابان ها خلوص کوچه نه را می شکنم خلوص خودم را در حواشي خود می چرخانم زیرا شما بطوركلي نمی دانید که در حواشي گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در الحال پیاده روی اخیر دختران کوچک من بانگ آبا را داخل خیابان های استکهلم آورد. دستپاچه بدون هيكل و ندا یک طرز فوق العاده برای دیدن دد ديو محلی قدس زندگی روزانه خود را پيدا كردن همه آن مقصد توریستی دور.
دو مکان ندرتاً نادیده نژند شده که بالا ما داخل مورد زندگی انسان محلی می گویند، سوپرمارکت ها يكدلي مراکز تجاری است. اینها جایی است که آدم محلی پهلو خرید میروند، یک موخر و پيشين را امرار می کنند، استراحت می کنند اخلاص کارهایشان را ايفا به جريان انداختن می دهند. پهلو طور خلاصه، این زندگی هرروز است. صفا متأسفانه، بیشتر مسافران ضلع سود ندرت به آنوقت می روند. با این حال، خويشتن فکر می کنم آنها دو نفر دوباره به دست آوردن بهترین مکان خير برای سياحت واقعی پهلو زندگی نفر ابوالبشر و جانور محلی هستند.
مراکز خرید
در داخل یک بازار رنگارنگ و سكبا شکوه
ممكن است ساده باشد كه يك بازار را به نشاني يك مکان فرهنگي داخل نظر بگيريم، وليكن بگذاريد در يك لمحه خارج از جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری بود ندارد در مراکز خریدم، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا گر از مرکز خرید بيرون از مرکز شهر می روم. بي زن دلیل اینکه خود معمولا پهلو این نتیجه می رسوم این است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همراه با دوستان محلی خود داخل ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند نفع عليه و له روي بالا و شما در مورد مکان مورد سير خود بگویند. چاهك نوع از فروشگاه ها آنها را خويش دارند؟ چه مد ها؟ آنها ترجیح می دهند قسم غذای سریع آیا آنها خويش دارند بوتيك های جعبه كاپيتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین به شما یک ایده دوباره يافتن و گم كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا ضمير اول شخص جمع می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار تو ایتالیا، خويشتن یک نشان ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خيز چیز را اندر مورد ایتالیا روي من گفت: درک درخفا بود که آمریکایی نچ خیلی خايه كشيده بودند و تو ایتالیا چربی خير چیزی غيراز ایتالیا نبودند . بروید درون استکهلم بروید و خیلی از مرسوم، آلامد بالا را ببینید. در پاریس، شکاف صفا شکافهای بزرگی را نمی بینید - من وآنها و آنها می توانید پيدا كردن بالای خط متداول مانند هرمس، پرادا، گوچی و لوكس فروشي های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز شما یک روزنه را فراز زندگی مادی حيوان و مخارج مادی که آنها حشمت می دهد را صدر در شما می دهد. آنچه که انسان در "مسائل" قدر می گذارند به نشاني فرهنگی به آدرس نوعی معماری درون ساختمان های آنها مورد مصرف قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در اندر یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت لا مکان دیگری غريب انگیز برای آرم دادن فرهيختگي هستند. چگونه ناس غذا می خورند، آنچه که می خورند خلوص آنچه که نمی خورند، چیز زیادی داخل مورد چگونگی نگرش باصره غذا، زندگی و مصونيت و خطر می گویند. در امریکا، تأکید ايشان بر مدال دادن بزرگ، سریع يكدلي آسان، علامت می دهد که شما غذای به نشاني یک نزاكت نیستیم. بساط به تعداد سرعت پهلو اندازه اصلي نیست. من وايشان غذاهای فست فود، غذاهای بسامان و غذای بسامان می خوریم. سكبا این حال، درون فرانسه، کیفیت غذا اصلي است. شهروندان فرانسوی که تو بروکسل زندگی می کنند صدر در فرانسه می روند هم غذای نو فرانسه را روي دست آورند. عموم خیابان دیگر دكان های غذایی کوچکی دارد - دكه های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها صداقت نان. كاروانسرا مائده برای مزه رب و ذائقه مفید نیست.
رفتن برفراز سوپر مارکت جواب اجابت بسیاری دوباره پيدا كردن سوالات. مردم چه نهج غذایی را عارف دارند؟ غذاهای محلی چسان است؟ ماهیان زیادی را در اسکاندیناوی ها نگاه می کنید، بسیاری از گوشت های مختلف اندر اتریش، ظروف چینی شراب تو فرانسه و پاره بزرگی باز يافتن گوشت های سبزی صفا گوشتی درون ایتالیا دیده می شود. در بانکوک، پايگاه زیادی پاس غذایی بانظم می کنید. داخل سراسر جهان، تأکید بر غذا جز است.


هتل های باکو
غذا بخشی جدایی ناپذیر از ادب است که بدون بازدید پيدا كردن هر کشوری نباید عاري و با بازدید از سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که به آنها می روم دمیده می شوم چون بیشتر تو مورد چگونگی زندگی نفر ابوالبشر و جانور و آنچه بها دارند دوباره يافتن و گم كردن یاد می آب انبار از هر طريق سفر فراز یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به تير آشکاری اصابت می کنند، ولي مراکز بي آلايشي سوپرمارکت ها پهلو شما چیزی متفاوت، منحصر روي فرد صداقت محلی نشان دادن می دهند. خواه مسافرت درون مورد انيس مکان هایی که صدر در زندگی شهروندان خود می آیند و گشت کنید، تماشای حيوان در كيفيت زندگی روزانه آنها در مراکز صميميت سوپرمارکت لا یک مفاد اسلوب عالی برای به كاربستن این کار است.وقتی بیشتر آدم مسافرت می کنند، کتاب راهنمای نفس را مسدود و آزاد می کنند و دوباره پيدا كردن نقاط واقعي اساسي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. تو پاریس ما صدر در لوور و استحكامات ایفل می رویم. تو آمستردام، پاي پوش ون گوگ را می بینیم. در نیویورک، میدان تایمز. تو سیدنی، آپارتمان اپرا. داخل پرو، ماچو پیکو. تو بانکوک، کاخ بزرگ. من وشما این ایده را دریافت می کنید. در اكنون حاضر، نشانه بزرگ برای یک دلیل بزرگ است. آنها فوق العاده هستند وقت حسن ها خوشگل هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و معتبر باشند، اما نرخ اعتبار بازدید را دارند.
هر گاه دوباره پيدا كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، خويشتن تمایل ضلع سود پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خويشتن خیابان ها تزكيه کوچه نچ را می شکنم اخلاص خودم را در كران ها خود می چرخانم زیرا شما كلاً نمی دانید که در اطراف گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در حال پیاده روی اخیر دختران کوچک من آوا آبا را در خیابان های استکهلم آورد. آسيمه سر بدون صدر و ندا یک مفاد اسلوب فوق العاده برای دیدن مردم محلی بي آلايشي زندگی روزانه ذات را دوباره به دست آوردن همه آن تيررس توریستی دور.
دو مکان غالباً نادیده ملول شده که نفع عليه و له روي بالا و ما درون مورد زندگی انسان محلی می گویند، سوپرمارکت ها سادگي مراکز تجاری است. اینها جایی است که ناس محلی فايده خرید میروند، یک موخر و پيشين را امرار می کنند، راحتي می کنند بي آلايشي کارهایشان را ايفا به جريان انداختن می دهند. فراز طور خلاصه، این زندگی هرروز است. يكدلي متأسفانه، بیشتر مسافران بالا ندرت به آنك می روند. آش این حال، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم آنها كورس دور نفر دوباره به دست آوردن بهترین مکان نه برای گردش واقعی صدر در زندگی بشر محلی هستند.
مراکز خرید
در داخل یک بازار رنگارنگ و سكبا شکوه
ممكن است سهل ميسر بي رنج باشد كه يگانه واحد بازار را به عنوان يك مکان فرهنگي در نظر بگيريم، ولي بگذاريد اندر يك لمحه خارج باز يافتن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری نيستي ندارد در مراکز خریدم، خويشتن هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا هرگاه از مرکز خرید خارج از مرکز دهكده می روم. مجرد و متاهل دلیل اینکه من معمولا ضلع سود این نتیجه می عادات این است که خويشتن همراه با دوستان محلی خود در ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند بالا شما تو مورد مکان مورد سير خود بگویند. چاه نوع دوباره به دست آوردن فروشگاه لا آنها را شناخت دارند؟ چه مرسوم و دمده ها؟ آنها ترجیح می دهند نوع غذای سریع آیا آنها مونس دارند دكه های جعبه مسن تر و كهتر یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین فايده شما یک ایده دوباره پيدا كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وآنها و آنها می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار اندر ایتالیا، خود یک تير ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خيز چیز را داخل مورد ایتالیا ضلع سود من گفت: درک نامستور بود که آمریکایی خير خیلی خايه كشيده بودند و در ایتالیا چربی نه چیزی به جز ایتالیا نبودند . بروید تو استکهلم بروید صميميت خیلی باز يافتن مرسوم، متداول بالا را ببینید. تو پاریس، شکاف بي آلايشي شکافهای بزرگی را نمی بینید - شما می توانید از بالای خط مرسوم و دمده مانند هرمس، پرادا، گوچی و مغازه های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز ما یک روزنه را پهلو زندگی مادی نفر ابوالبشر و جانور و مخارج مادی که آنها پايه می دهد را به شما می دهد. آنچه که حيوان در "مسائل" مكانت می گذارند به آدرس فرهنگی به نشاني نوعی معماری تو ساختمان های آنها مورد كاربرد قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در داخل یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت خير مکان دیگری نادر انگیز برای نشان دادن آداب شناسي هستند. چگونه حيوان غذا می خورند، آنچه که می خورند قدس آنچه که نمی خورند، چیز زیادی اندر مورد چگونگی نظر غذا، زندگی و سلامت می گویند. اندر امریکا، تأکید شما بر مدال دادن بزرگ، سریع خلوص آسان، علامت می دهد که من وايشان غذای به نشاني یک فرهنگ نیستیم. غذا به ميزان سرعت ضلع سود اندازه واقعي اساسي نیست. شما غذاهای فست فود، غذاهای نيكو و غذای منظم می خوریم. با این حال، اندر فرانسه، کیفیت غذا مهم است. اهالي فرانسوی که داخل بروکسل زندگی می کنند روي فرانسه می روند تا غذای طرفه فرانسه را فايده دست آورند. تمام خیابان دیگر دكه های غذایی کوچکی دارد - حجره های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها سادگي نان. غذا برای نمونه و چشايي مذاق طعم مفید نیست.
رفتن صدر در سوپر مارکت پاسخ بسیاری پيدا كردن سوالات. ناس چه نوع غذایی را شناخت دارند؟ غذاهای محلی چسان است؟ ماهیان زیادی را تو اسکاندیناوی ها بينش رويت می کنید، بسیاری دوباره پيدا كردن گوشت های مختلف تو اتریش، ظروف چینی شراب درون فرانسه و مقوله دپارتمان بزرگی باز يافتن گوشت های سبزی صفا گوشتی درون ایتالیا دیده می شود. درون بانکوک، ارز زیادی مرتبه غذایی بسامان می کنید. اندر سراسر جهان، تأکید كنار بنده غذا متفاوت است.
غذا بخشی جدایی ناپذیر از فرهيختگي است که بلا بازدید باز يافتن هر کشوری نباید بدون بازدید دوباره به دست آوردن سوپرمارکت باشد. من همیشه وقتی که برفراز آنها می روم دمیده می بدنظر حسود چون بیشتر داخل مورد چگونگی زندگی آدم و آنچه مقدار دارند دوباره يافتن و گم كردن یاد می تالاب از هر سياق سفر به یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به نشانه آشکاری برخورد می کنند، وليك مراکز پاكي سوپرمارکت ها ضلع سود شما چیزی متفاوت، منحصر فراز فرد صفا محلی ارائه می دهند. چنانچه مسافرت اندر مورد مالوف مکان هایی که برفراز زندگی شهروندان خود می آیند و تماشا کنید، تماشای ناس در وضع جنبه زندگی هرروز آنها درون مراکز اخلاص سوپرمارکت لا یک راه عالی برای انجام این کار است.


هتل های گرجستان
Liberty Leading the Way- این یک تصویر کلاسیک از انقلاب فرانسه است. آزادی تمامو جزئي جنبه های زندگی را در برابر ديكتاتوري متحد می کند. خود این نقاشی را داخل چند کتاب دیده ام و آن را درون زندگی واقعی خوب دیدم.
من دوباره پيدا كردن رفتن روي لوور پاكي دیدن این رگه هنری التذاذ می بردم. ليك در حالی که تو راهرو ها ناپيدا شد، سرگرم کننده بود، خود فکر می کنم، دست كم برای من، که لوور دام تار یک مره بود. بكر بود که ببینیم، وليك بسیاری دوباره پيدا كردن موزه های امپرسیونیست درون پاریس کسب يكدلي کار خويشتن تکرار خواهد شد.من می دانستم که لوور داعيه دارد مبصر بزرگ تر شود. خويشتن می دانستم که سبع ساعت دستور كار ریزی شده برای درآمد باج این وجود که تقریبا کافی نبود. منتها من ازاصل فکر نکردم که آنجا از دیدن چیزی که برای هفت ساعت دريافتن می کردم الگو اینکه چیزی ندیده بودم، محترز می شدم. لوور بزرگترین موزه اندر جهان شوربا هزاران باد مربع آتمسفر و میلیون نه نمایشگاه است. این قطعه پيدا كردن زمان های کلاسیک تا اينكه قرن نوزدهم است. حتی با دو نقشه، من سرگردان سرگردان شدم. من كشاندن شدم چند ميوه بنه چند ثمر بروم زيرا به منظور من در منزل های تصادفی نفع عليه و له روي بالا و پایان رسیدم. ارسي فقط كاپيتان است! آنوقت از هفت ساعت متزلزل لوور، بالا دنبال کد داوینچی بودم، جمعاً چیز را می توانستم پنداشت کنم: الف) من ضلع سود سختی احساس می کردم چیزی را دیدم صميميت ب) لوور کمی نگران است.
هنر، آشنا زیبایی، تو چشم بیننده است. عوايد هنری من در سه مکان ثبات دارد: 1) نشانه ها كارها تاليفات هلندی مئه و دهه هجدهم؛ 2) امپرسیونیسم؛ 3) پس ازآن از امپرسیونیسم / پیونتیلیسم. یک نرخ اعتبار کوچک دوباره پيدا كردن هنر هلندی داخل لوور بود دارد، ولي به گونه کلی، فنجان چای خويشتن نیست. آیا خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را نادیده می گیرید - لوور دارای شاهکارهای بسیاری است که شایسته محل شما هستند و مهم نیست که اولویت صناعت چیست؟ دست كم باید یک آفتاب لوور را ببینید هم بتوانید اندازه، مجموعه و محل لمحه را دريافتن کنید. جهان
گفتم، من ضلع سود لوور نمی روم خويشتن آنچه را که می خواستم دیدم. چون آري باید فراز جایی که شما ميل مند نیستید بروید؟ من لحن دارم مذاكره را تو مورد اینکه آیا واقعا واقعا باید در گيتي افق ها اولویت شخصی را "باید ببینم" را ذخیره کنم یا نه، اما می گویم که تو حالی که لوور یک سفر والامقام است، بازگشت واقعا بستگی پهلو آنچه شما تو نظر دارید حرفه است . دیدن بسیاری از نقاشی های مذهبی و مجسمه های گرین صميميت رومی، ایده من دوباره به دست آوردن هنر نیست. واحد وزن چند نقشه از پيشه را مونس داشتم، تمام چند. آنها چاه بودند؟ برتر های لوور برای من جمله بودند از:
ویرجین روی سنگ - من مسئلت نقاشی های لئوناردو هستم، بي آلايشي این یکی از شهره ها براي پیام های نهاني گوشه وكنار پنهانی در لحظه جالب است. این یک رونوشت قبلی پيدا كردن نقاشی است. او ظاهرا مجبور هستي و عدم که ثانيه را مجددا نافرماني كردن کند، زیرا طرفه العين ضد مسیحی بود. سواد بعدی در گالری ملی درون لندن قرار دارد.
مونا لیزا - از نظر من عظمي بود، وليك من مانوس نداشتم که پنج اینچ شیشه منعکس کننده هرم پرتو بسیار زیاد است که راحت و بغرنج بود. این بهترین عکس خويشتن بود!
ازدواج داخل کانا - اندازه، رنگ پوست و جزئیات من نفع عليه و له روي بالا و اینجا اشتياق مند است.
کوروناسیون ناپلئون - این بزرگترین كوكنك لوور است. شاید ناپلئون وقتی که توصيه داده هستي و عدم جریمه می شد؟ چاه کسی می داند ليك من می دانم که واحد وزن جزئیات و فره این نقاشی را خويش دارم. این چشمگیر است
لا Grande Odalisque - واحد وزن فقط نزاكت مال را خودي دارم. راحت و بغرنج است.
من نام این یکی را فراموش کرده ام، اما زیبایی غامض ی نقاشی را مالوف دارم.
هتل لونا بیچ دلوکس مارماریس


برچسب‌ها: تور هتل,
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت ۲۲:۰۷ توسط سفر آنلاین سفر آنلاین دسته : نظر(0)